Sol

Sol och värme var det idag då jag tog på mig varmaste jackan jag har och gick på promenad. Bra Linda, bra. Var ute ett par timmar och Mellie vägrade att somna trots ögongnuggningar och total trötthet. När vi svängde in mot gården, då somnade hon till sist...ställde henne i skuggan medan jag tog upp alla miljarder löv som ramlat ner från vårt enda lövträd, tur vi inte har fler!
Så kom vivian förbi och det blev en kaffe och lite snack. Ikväll har jag kämpat med en bebis som absolut inte skulle sova, till sist var hon så övertrött så hon inte visste vad hon skulle göra och somnade. Efter en del skriking. Stackars liten... Varför får jag inte henne att sova på dagarna?

Nu är det soving på mig med!
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0