Snickerskaka

Har gjort snickers kvällen till ära. Det var mycket lättare än jag trodde och gick fort. Gott blev det också!

Åkte ut en snabbis efter maten också och köpte ett nytt täcke till lillan då dom hon har är så somriga. Nu fick hon ett i dun som jag tänkt köpa länge. Det bästa av allt är att vi fick 25% rabatt då butiken som säljer det har "vänners vänner" dagar. Dvs. känner du någon som jobbar där får du rabatten. Smart tyckte jag!

Imorgon kommer elektrikern, rörmokarna och kakelmannen tidigt på morgonen då de inte lyckades bli färdiga idag...
Jag tycker det är olustigt att ha främmande karlar springandes runt i huset. Jag "vågar" liksom inte röra mig på "deras" territorium för jag vet inte om jag ska prata med dom eller vad jag ska göra. Vill inte vara till besvär haha! Det blir att jag är i köket och vardagsrummet eller ute på mission. Försöker intala mig själv att jag är deras arbetsgivare och att de inte skulle varit här om jag inte betalade dom sjukligt mycket pengar och att de därmed ska vara dom som "trampar runt mig" istället för vice versa. Ibland fungerar det:-)

Nu är det over and out! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0