Gäsp.

Har precis varit på babysim med fisken i familjen. Nu sitter hon i bilstolen och sover och jag sitter bara i framsätet på bilen och kan inte förmå mig själv att gå ut ur den. Det regnar massa iskalla droppar, jag har jackan hängandes i hallen och blev väldigt trött. Tror bara jag sitter här en liten stund och njuter av tystnaden så länge den varar. zzzZ!
Sen är det full action igen. Pepparkaksbak och pizzalagning innan jag ska ha tid för mig själv och duscha, smörja, sminka och klä på mig inför kvällen. Hur tusan ska jag orka vara på topp ikväll? Något som jag verkligen längtat efter och verkligen verkligen hade velat ha lite överskottsenergi till. Men det ska nog gå, på något vis:-)
nu somnar jag här i bilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0