And I think to myself...

...what a wonderful world.
Sol sol sol och några få få plus grader bjöds det på idag då vi promenerade till Gunhilde och Tilde för lunch och mys med de andra bebisarna. God mat bjöd hon på i form av kycklingsoppa med hemmabakade focaccia till och till kaffet hade hon bakat "världens bästa". (en mumsig kaka)
Det var väldigt mysigt idag och alla bebisar har blivit så rörliga, skoj att se!

Nu har lillan min somnat i soffan. Uppifrån hörs bankande och slipande från badrummet, det har rivits idag och hela huset är typ upp och ner. Jag ska masa mig in i köket och laga till någon middag. Önskar jag fick sova lite med Mellie, men det får bli en annan gång:-)
Ikväll är det spinning på G.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0