Varmt!

Igår var det snø, idag ær det fantastiskt hærlig vår! Alla ska ut och grilla eller gå med hundar eller något sådant medan jag sitter ensam och håller på att dø av værmeslag. Har just brottats en timme eller två med en sexåring som skall ha sitt fødelsedagskalas idag, tack  och lov inte hemma hær -då hade jag flytt! Duschning, hårtorkning, lockning, uppsættning, nagellack och klæder...det tar sin tid! Speciellt før en høggravid person med VÆRMEproblem!
Nu har de i allafall gått ut genom dørren och skall vara borta i ett  par timmar, "festen" hålls på barnmuseumet i Stavanger.

Inatt vaknade jag klockan 4.00. Gissa om jag kunde somna om? NOT! sista gången jag såg på klockan var den 07.00 och då var jag GANSKA så irriterad på att inte kunna sova. Vet inte ens VARFØR jag inte kunde sova, det fanns liksom ingen god anledning? Visst hade jag lite ont i skuldrorna men det har jag ju i stort sett varje natt så det brukar ju inte vara något hinder længre...
Nåvæl, hade tænkt ta mina "egna timmar" nu mitt på dagen till att sova lite, men vædret ær før fint, måste ut! Sååå...vi snackas helt enkelt!

=)

Kommentarer
Postat av: Kikan

Jag har alltid sovit bra men de sista veckorna har jag vaknat en mille gånger varje natt. Och tidigt vaknar jag oxå utan att kunna somna om. Det är väl kroppen som ställer in sig på vakna nätter inför att bäbisen skall komma antar jag. Man får försöka att vila på dagen istället. Kram Kikan

2011-03-20 @ 21:08:06
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0