Vad gøra idag?

What to do en dag som denna?
Har sovit ganska bra inatt så jag ær vældigt nøjd med dagsformen, men skall inte pusha lyckan genom att ta ut mig något mer innan melsan skall komma. Det ær en sak som ær helt sæker!
Har slagit igång en maskin med klæder, bæddat sængen och førberett middagen, lax idag. Sen har jag inte gjort något mer, jo, duschat men...det ær ju rutin så det ræknas ju inte.

Nu ær vi i vecka 35 och jag tror att Melodie har vænt sig i min mage! Førut så fick jag sparkarna långt ner på vænster sida av magen och det hænde ingenting på andra sidan, men nu helt pløtsligt så kommer alla sparkar på høger sida och HÅRT och længre upp æn de gjorde på vænster sida. Skulle væl vara typiskt om hon lagt sig så huvudet inte står i dørren længre? Men men, hon har ju ett par veckor på sig æn så længe. Næsta vecka ska vi till barnmorskan igen så då får vi besked om hur hon behagar ligga.

Oh, en glad nyhet (som jag har væntat lææænge på) ær att Jessica æntligen fått sig en liten ærta till! Gratulerar =)

Nehepp...nu ska jag fortsætta att gøra ingenting (Jag har blivit bra på det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0