V.35

Här har vi bild från v. 35.
Blir med clothes on denna vecka, nästa vecka kommer ju fotografbild ;-)


Och här är den fina väskan från Mrs. Capone som jag køpte igår.



Här har vi min älskade Atle i sitt esse på sin brors fest i Lørdags.


Och här är jag som skålar med julmust i vinglas (vill ju också ha partykänslan!)

Nu skall jag och hämta Melodies nya kaninlampa på posten och så måste jag åka førbi Mrs. Capone på Kilden før Mark har visat mig en av världens finaste väskor som jag måste kolla in!  Det är en svart väska från Tiger of Sweden och den ser helt RÅ ut på bild iaf.
Så tänkte jag åka førbi Panduro och køpa pärlor och band så jag kan binda armband. Mitt pyssel hemma är dessvärre slut och då måste det fyllas på så jag kan roa mig på dagarna, eller hur?

Snackes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0