Några bockar på listan

Så. Nu har jag skrivit en långlång matlista. Hängt upp en tvätt och i tvättmaskinen hittade jag då Atles glasøgon. Har gett honom klara intsruktioner om att jag inte kollar fickor och sådant när jag hiver in det i maskinen utan allt skall vara klart før tvättning då plaggen har kvalificerat ner sig i tvättkorgen. Nåja, jag tror att dom øverlevde =)
Men jag skrattade ganska gott før mig själv nere i tvättstuga, mycket har jag tvättat, men aldrig glasøgon =D

Tog mig också tid att sätta mig ner med det där BB-brevet. Tycker att frågorna var så knorkiga och att jag inte riktigt fick fram det viktiga før mig førra gången jag provade skriva det, men nu gick det bättre och nu ska dom få läsa då vi kommer susandes in genom dørrarna før att føda min lilla hjärtekrossare!
                  

Här har ni även en bild på Atles krislapp, eller antistress lapp. Han har en førmåga att balla ur totalt om han blir stressad och kan i princip stå vid dørren iførd boxer och skor och säga att han är redo att åka. Därav har jag skrivit denna lilla lapp åt honom. Skratta inte åt halvnorskan (han måste førstå i en stressig situation, ni ska se mina matlistor hihi♥)
                 
                                           Han grejjar det va? =)

Sen vill Melodie gärna visa upp sitt allra allra førsta brev som hon har fått av tant Camilla, Patrik och Milou! Det står placerat på hennes fønsterkarm och kommer att sparas før alltid, det kommer alltid att vara hennes førsta brev! Tänk när hon läser det när hon är 30? Åh...
                
                                    ♥Tack tant Camilla, P och M! ♥

Och så skall vi visa våra väskor som står klara
                

Och så vill Melodie visa en del av sitt rum =)
                 

Nu ringde Atle och sa att jag måste gøra mig klar før handling och hämtning av Thea. Nu är lugnet slut før denna helg och det är väl bara att släppa på bromsen och førsøka hänga med. Tut tut, nu kør vi!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh var det hennes första brev:D Så fint hon fått i rummet!



Tänk nu om det skulle visa sig vara en pojke;)

2011-03-18 @ 21:49:09
Postat av: hanna <3

tävlingen är nu offersiellt avslutad!

vinnaren av tävlingen kommer att visas på bloggen imorgon.

så håll era ögon öppna under dagen så ni inte missar det :)

KRAMAR från Hanna&Anja

2011-03-18 @ 22:23:06
URL: http://atasteofmode.blogg.se/
Postat av: hanna <3

tävlingen är nu offersiellt avslutad!

vinnaren av tävlingen kommer att visas på bloggen imorgon.

så håll era ögon öppna under dagen så ni inte missar det :)

KRAMAR från Hanna&Anja

2011-03-18 @ 22:23:30
URL: http://atasteofmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0