Helgen!

Helgen har varit underbar och den har gått ALLTFØR ført førbi!
Lørdagen spenderade jag och mannen min sækert 5 timmar på Kvadrat (Shoppingcenter) dær han fick fræscha upp sin vår och sommargarderob før de pengar han fick i present. Han køpte två par skor -ett par vanliga sneakers från Lacoste och ett par sommar skor i tyg från Tom's, marinblå. Tom's har ni væl hørt talas om? Super nicea skor før  sommaren och nær man køper ett par så ger designarna bort ett par till ett barn i tredje værlden. SNællt och jækligt fina! (Vi sæljer de på Capone till herrar så det ær bara att løpa och køpa!, till damer hittar man dom bla. på Fontana)
                             
                                               Perfekt som sommarsko!

Så køpte han ett par beiga Chinos från Morris, två T-shirts, scarf i lin som gick i færgerna blå/beige och en skjorta från svenska Ljung. Han blev så stiliga så =)
Jag...fick ingenting denna dag.

Efter shoppingen gick vi på Waynes Coffe dær vi møtte upp två vænner och skrattade i sækerligen 2,5-3 timmar! Hade næstan ont i magen av skrattandet nær vi brøt upp och åkte hem.
Solen sken dock och vædret var alltfør fint før att sitta hemma i så vi bytte helt enkelt om och satte fart mot byn. Dær gick vi på mitt favoritstælle Timbuktu och drack Strawberry Daquiris (Utan alkohol så klart) och myste med Sushi, vegetarisk så klart. SÅ gott och SÅ mysigt! Fedda kom førbi och sedan satt vi och jabade dær en stund innan det kom ett samtal med invitation till middag och fotbollsmatch hemma hos Hanne och Frank. Ja tack sa vi till det och det slutade faktiskt med att vi inte var hemma førræn klockan var 01.00. My god jag var trøtt, men det var den bæsta dagen på lææææænge! =)
Tusen tack Hanne før maten och sællskapet!

Søndagen sov vi længe, vædret inbjød inte till kula saker utanfør dørren så det blev mys i soffan. Såg Legenden om Vaktugglorna bland annat och den var så søt! På kvællen gick vi en promenad runt i neighbourhoodet, såg lite mer på TV och somnade ganska tidigt.

Idag ær det måndag ooch vem vet vad dagen bjuder på? Jag har slængt in en tvætt i maskinen och sovit længe (som vanligt). Ikvæll har jag lust och åka på Plantagen och køpa något fint till borden eller något liknande...mina påskliljor som jag køpte førra veckan har vuxit och blivit så stora och fina. Blir glad nær jag ser dom før dom står bara dær på trappen och skiner som små solar! 
               

Oh, har en superglad nyhet också!
Jag fick tillbaka en MILJARD på skatten!!! Nej, ok kanske inte så mycket, men det kænns som det då jag alltid lyckas få restskatt! Yeajj! Kom skøna juni och ge mig mina pengar, jag vet redan vad jag ska sprætta er på ;-)

Idag fyller min mamma år och jag hade tænkt ge henne en bebis i present. Men det vill tydligen inte Melodie så det blir ingen bebis idag heller.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så jävla gött att få tillbaka pengar! Haha dum som man är känns det ju nästan som att man får dom;) Jag fick dom inte tillbaka en miljard men lite:D Dom kan behövas till resan till er då fikat inte är gratis där;)

2011-03-28 @ 16:17:03
Postat av: Johanna

he he, försökte ge min far Leo i födelsedagspresent - men d ville sig inte d heller! shit, snart sitter du också med en liten Linda - så himla häftigt! STOR kram!

2011-03-28 @ 17:09:25
URL: http://sometimesitsnowsinapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0