Sverige Sverige ælskade land

Då har det faktiskt hænt lite saker så att jag kommer at resa hem tidigare æn planerat. Førsta augusti biljetten kommer att bokas om till næsta vecka någon gång och vet ni, jag længtar VERKLIGEN hem! Nær var det jag sist upplevde en norrlændsk sommar i sverige? Længe, længesedan!

ANledningen till att vi mtillbringade næstan en hel vecka på sjukhus har lækarna nu kommit fram till att det beror på brist på vitamin B12, eller i runda slængar "blodbrist". Detta kan komma sig om man till exempel får i sog før lite køtt, vanligt bland vegetarianer...så nu står det blodig stek på menyn varje dag ;-)

Ær bra igång med træningen och det ær det som tar min tid på veckodagarna, på helgerna bryr jag mig inte om något utan bara gottar mig=)

6/8 ær det dop i Arvidsjaurs kyrka, samma kyrka som jag blev døpt i =)

Detta blir en supersnabb update, men jag kænner att jag ær sugen på att uppdatera lite bættre, ska se om jag hinner ikvæll =)


Denna bild ær ett par veckor gammal =)
Nu ær hon mycket rundare =)


Melodie med sin kære farmor =) Denna bild ær från i søndags och med andra ord purfærsk=)


Farmor och farfar ær måna om lillan =)


Smulans pappa=)

Smulan i bilen =)

Kommentarer
Postat av: Malin och tjejerna!

Härligt att åka hit!!! Hoppas d inte hänt nått allvarligt och att det är därför.. Så rund och go hon blivit! Skönt att det inte var något allvarligare med lillan..

2011-06-28 @ 19:42:03
Postat av: Malin och tjejerna!

Härligt att åka hit!!! Hoppas d inte hänt nått allvarligt och att det är därför.. Så rund och go hon blivit! Skönt att det inte var något allvarligare med lillan..

2011-06-28 @ 19:42:29
Postat av: Maja

Men hur söt får man vara?!=)



Vad skönt ändå att ni nu vet "felet" eller vad man ska kalla det utan att låta allt för hemsk. Du får ladda för kött-tryckning dagarna i ända:)



Var de små i storlekarna alltså? Har aldrig provat dem så kanske måste beställa en storlek större isf..? Måste ju unna mig något:)

2011-06-28 @ 23:12:54
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Malla

ÄNTLIGEN en liten update :) Melodie är verkligen en bedårande liten prick. Hoppas ni får det skitfint i norr, synd som tusan att vi gick om varandra där uppe.



Puss!

2011-06-29 @ 00:55:10
Postat av: Maja

Toppen ju!:)



Jag tror att de ligger runt 1600:- om jag inte minns fel. Men det beror väl lite på vilken modell man ska ha. Du kan ju kika på deras hemsida, där kan man lätt hitta något att bli kär i:)



Kram!

2011-06-29 @ 07:27:03
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Flyger du hem via Stockhom tro? Å gör du det, hur länge blir du här? Tar mig gärna upp till Arlanda om så bara för en kram. Vore så kul att se dig!

2011-06-29 @ 12:44:47
URL: http://bella82.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej bella!

Åh jag har inte bokat biljetterna ænnu så jag vet inte hur længe jag och smulan ska vara på ARN, men jag ger besked om det ær någon tid att jubla før! =)

2011-06-29 @ 15:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0