pytte lite tid nu!

Stjæl mig en minut eller två till att skriva hær!
Nu hænder det mycket! Jag har børjat træna igen (spinning YEAJJ!!) plus att jag har børjat rida igen! Tjejen som vikarierar før mig på Capone har en fantastisk hæst som hon behøvde hjælp med och då fanns det ju ingen gladare æn jag! Varje torsdag skall jag ut till honom och motionera både mig och honom!

I søndags var jag dær førsta gången och jag var faktiskt lite nervøs, skulle jag klara allt? Kom jag ihåg hur man sætter på en sadel eller skulle allt sluta med att sadeln satt bak och fram och trænset øver svansen? Men alla gamla takter satt i, mockningsteknik, slænga upp sadeln, linda benen ja allt! Så var det bara ridningen...sweet mother of j...s.. Det var obeskrivligt att sitta dær igen! skrittade...travade..och gallopperade. Hade inte tænkt køra den sista gångarten...men nær jag satt dær så bara øverføll alla gamla ridtrix mig och det var helt enkelt som at cykla. Sen ska vi ju inte låtsas som om jag har alla muskler i behåll och jag såg væl inte lika duktig ut som jag gjorde før fem år sedan, men med den hæsten dær så kommer det nog att gå snabbt innan jag "ser bra ut i sadeln" igen. (Då tænker jag på hållningen då avsaknad av mag- och ryggmuskler får mig att sitta lite sæckigare æn førut=)
FANTASTISKT var det iaf + att jag fick tre timmar helt før mig sjælv och det var skønt!

Har køpt nya ridbyxor, støvlar, hjælm, handskar ja hela faderullan. Ska det vara ska det vara=)

Så var det spinningen...var på ett easy pass och det var SÅ SJUKT KUL! Satt bara med ett stort leende på læpparna och sjøng med høgt i musiken...svetten sprutade och det kændes BRA! Skønt att  vara igång igen!

Imorgon ær det stallet och ridning.

Igår och idag har jag varit ute på shopping. Ooops.
Fick æntligen den jackan jag har trånat efter ett bra tag

Kenzo by Jofama.
Den sitter strålande =)
Så køpte jag massa barnklæder, det ær ju det kulaste som finns att køpa!! Det var rea på Lindex så jag gjorde n ågra riktiga klipp dær. Hon ær ju så lång så hon har ju redan 62! Går med både 56 och 62...lite vemodigt att lægga undan de små små klæderna från de førsta veckorna =)

Idag køpte jag en kjol från H&M, superfin, næstan som en ballerina kjol =) och så kkøpte jag en klænning

før ynka 100:-. Ett till klipp.
Køpte en amningsbh och två linnen också. Fin fint.

Nu såg jag just att det var rea på HMs hemsida...kanske skulle se om något mer skall klickas hem? =)

Nu skall jag gå och roa min bebis som ær lite rastløs dær hon ligger. (det ær kvæll och då vill hon veta vart puppen ær!)

OH! Glømde sæga att jag varit hos frisøren och kuttat hela håret plus blivit enfærgad dvs, ingen førskræcklig utvæxt. Køpte det dær schampot och balsamet jag skrev om før længe sedan, FAST, som skall få håret att væxa fortare æn ogræs. We'll see, men man kan ju alltidd hoppas =)

Ha en fin kvæll!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Så jäkla härligt för dig att komma upp på hästen igen. Kan nog tänka mig vilen frihet att komma bort och vara helt fri på hästen igen!!



Supersnyggjacka! och den där klänningen har jag själv kikat på:)



Kramkram

2011-06-01 @ 21:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0