Dr. Denim

Glømde skriva att jag igår blev ægare till ænnu ett par Dr. Denim jeans/leggins. Finns verkligen inga skønare byxor att ha på sig och de sitter som de ska, snortight och apfint! Nu ær jag bara igång med jagkten på ett par Swedish Hasbeens...har lust på den vanliga træskomodellen i svart...mmm.... får se vad, om och nær det blir...

Hela dagen har jag nu suttit och plottrat och førsøkt få ordning på inbjudningarna till dopet och nu ær de æntligen bestællda, det tog ett par timmar att få till det med en bebis och ett avbrott før att åka och fixa med mitt kørkort. Då jag kom tillbaka hem så hade någon (?) lyckats trycka bort allt jobb jag åstadkommit så det var bara att starta på nytt! Huff huff....

Nu kommer kanske Atle snart hem och då måste vi ut och handla mat och lite annat...det tycker jag inte om...speciellt inte nær det regnar...jaja..=)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oooo sånna är jag sugen på!! Undrar vart dom finns här:S

2011-06-29 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0