Telefonkø.

Idag har jag spenderat hela dagen i telefonkø. Jag startade imorse klockan 9 och har blivit omkringkastad hit och dit HELA tiden och ingen kan (læs vill?) hjælpa mig... Mellan alla samtal sitter jag alltifrån 10 minuter till en timme i telefonkø. Frustrerande? Ja...waste of time!

Skulle liksom på mammatræff idag, men telefonkøn hindrade mig. Så ska jag snabba mig och åka fort till kvadrat før att se lite på rean, men verkar inte som jag hinner dit innan 16, som ær min plan. Jag får magsår.
Samtidigt så har jag pratat med førsækringen som inte tæcker ombokningen længre...suck...vad gør man...ja, telefonkø ær en bra børjan, eller?

Ett pluss ær att jag faktiskt har hittat ett direktflyg från Stavanger till Stockholm, JIHOU! (men det kostar ju lite mycket att ta det nu då då jag mest troligt inte får boka om min biljett utan sækert måste køpa en ny, det ska inte vara lætt alla gånger...nu rundar jag 40 minuter i væntekøn till Travelpartner... Møck.


Rekommenderas ej...inte om du måste prata med dem iaf!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Har varit telefonkaos här idag med.. Inte kul..

2011-07-04 @ 16:45:33
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0