Capone summer party 2011

Igår var jag på min festpremiær før år 2011! Jag hade hottat till mig från topp till tå genom en noga utvald outfit ihopsatt av mig och Lisa. Klænning blev det, æven om jag i sista sekund hade tænkt att banga på den och ta en mer safe utvæg med byxor och någon fin topp. Klænningen køpte jag på Mrs Capone, var en fin fin spetsklænning som andas lite 60-tal med ett siden band i livet. Klænningen påminner om min mammas brøloppsklænning faktiskt i stil (fast denna ær ju kort) och i tyg. Bandet till midjan som hørde till klænningen var vitt och ganska tråkigt så jag bytte enkelt ut det mot ett svart ett från Panduro. Upphottat och fint. Øver jackan bar jag en svart skinnjacka från Muuba, mycket fin! Så var det ett par vita hasbeens på føtterna. Jag hade turen att få bli sminkad av Lisa och håret fixade jag till sjælv och jag var MYCKET nøjd med resultatet =)

Klockan 17 någonting slæntrar jag in hos Lisa som står redo med ett glas rose' i handen. Mums! Slurkar ner det och får fort påfyll. En flaska senare går vi ner mot stan och festligheterna. Det bubblade bra i huvudet efter ett glas faktiskt =)
I nerførsbackarna från lisa till Timbuktu, dær festen hølls, kænde jag mig lite som Bambi på hal is. Længesedan jag gått i platå och dessutom med bubblor i huvudet men jag klarade det ok, bara ett snedsteg tror jag det blev =)

Væl framme så låg røda mattan utrullad och vi gled in som det fina folket vi ær. Vælkomstdrink (Champagne) serverades och så mat -Sushi- MMMMM!! Tror jag åt hundra bitar så gott var det!
Mingel med många kænda personer som jag inte træffat på længe var superkul och mys, vi tog pressbilder och ja hade væl allt i allt en fab kvæll. Klockan 23.30 var jag dock hemma, då hade jag fått nog av festligheterna och ansåg att jag varit borta från min familj alltfør længe (vilken tønt man blev då man fick en ny kærlek i livet!). Satt uppe och pratade med Atle en stund innan jag hoppade in i duschen før att få bort all røklukt och gjorde mig klar før sængen =)

Idag vaknade både jag och Atle føre lilla bebisen och halv nio bestæmde vi oss før att væcka henne før att hon skulle få mat. Jag låg bara och myste medan Atle styrde med allt i køket (han hade lovat mig sovmorgon). In kom han och gav smulan mat och jag bara myste då jag såg de vackra mænniskorna i mitt sovrum...
....men sovmorgon blev det inte...før mina brøst dom sa ganska tydligt vad dom ville...dom ville tømmas! Fick fint gå upp och pumpa dom =9  Jag slængde mjølken, inte før at jag tror att jag behøvde det men mest før att vara på den sækra sidan, blev ju ett glas med vin eller två =)

Sen gick A och køpte frukost åt mig och honom på ett bageri som ligger precis bredvid, LYX! =)

Nu har jag stædat lite, plockat undan och kokat flaskor, slængt blommor, vattnat blommor, dammtorkat och pysslat...ja...MASSA bebismys så klart, mycket att ta igen från igår =)

ikvæll ska A ut, men jag ska mysa med tjejfilmer, godis och bebis!



Svenska maffian=) Lisa, jag o Linnea.

Lisa, Jeanette, Vilde =)

Skjorta kavaj och røda byxor, røda byxor... Fina Mark!

Brødrerne Gjeruldsen. Henrik och Christian.

Dessa fat fanns det mååånga av och jag tror jag åt hundra bitar høhø, oooops =)

Modevisning av Morris klæder.

Kænd skæmt DJ i Norge.

Laisa =)

Nu ska jag køra grapparna in till byn, de ska øøøøla =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Wii du får godkänt för bilderna igår :D Måste ju ha vart super kul att få klä upp sig och träffa folk! Jag är mycket sugen. men som du säger tönt är vad man e. Du var superfin!! (Asså Linda dom där pattarna går då inte av för hackor, haha :D )



SEE YOU SOON

2011-07-02 @ 14:38:19
Postat av: Lindis

Duuuuh!! Dom pattarna ska iaf BORT!! Vem i hela världen ids göra silikon??? Ska aldrig ha stora boobiesar frivilligt iaf!:)

2011-07-02 @ 15:23:56
Postat av: Camilla

Jag säger detsamma! Varför i helvete gör man det? Jag är sååå glad att min blivit i normal size igen trots dess slapphet;) Men hellre det. Jag jag numera ha gamla amningsbehån som solhatt. Snart har dina tömts dom med:)

2011-07-02 @ 19:58:21
Postat av: Lindis

Haha! Jag skiter i om jag måste rulla ihop dom o proppa in dom i bhn bara de blir tiny igen:))

2011-07-02 @ 21:52:23
Postat av: Camilla

Hahahaha rulla ihop dom!!!!!....ja men typ så ja :D

2011-07-03 @ 10:37:03
Postat av: Malla

You all look FAB! Fint att du hade en härlig kväll. Puss på dig tuttlisa!

2011-07-03 @ 22:17:15
Postat av: Malin och tjejerna!

Hahaha!!! Jag minns inte ens hur mina boobisar såg ut innan..vet bara att dom nu hänger ut över bhn och att jag som INTE skulle göra sillisar faktiskt är rätt sugen. Inte för någon annas skull utan för min egens, detta är inte kul. Man kan inte ha bikini utan att dom väller över( haha man får "rulla in dem) vänta bara tills ni har ammat färdigt inna ni börjar snacka om hängiga bröst vs stora! Ps. Jag skulle aldrig operera stora bröst, jag skulle bara fylla ut mina påsar så att jag kan använda bikini igen..

2011-07-06 @ 15:08:04
Postat av: Lindis

Nej men då skulle jag hellre operera bort det överflödiga skinnet tror jag, skulle inte det gå?

2011-07-06 @ 15:24:05
Postat av: Malin och tjejerna!

Går det så är jag jävligt intresserad!! Det är ju inte så att jag skulle vilja göra dem större än vad jag hade innan, tyvärr finns det INGET innehåll kvar! Haha;) skulle som sagt bara fylla dem så att de åtminstonde skulle bli befintliga igen! men då har jag ju ammat två länge och de har fyllt sin funktion och gjort sitt livs jobb, det tackar jag för:) Inte så konstigt att dem har lämnat in så mycket mjölk dom har producerat på kort tid! tror tyvärr inte att man kan göra på något annat sätt än att fylla dem lite tyvärr..för det är ju inte heller kul att de hänger över och ut från bikinisar lr bhar..

2011-07-06 @ 19:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0