Trøtt igen..

Så var jag trøtt igen, intressant det dær med att man jæmt och stændigt skall vara trøtter..jaojao.
Nu har vi varit och gått en promenad runt mosvannet, det gick fint men var ganska jobbigt att ta den sista backen på slutet før det ær ofta i "særskillt anstrængande situationer" som mina sammandragningar kommer.

Efteråt ville inte Atle åka hem så vi åkte till Bryne av alla stællen i værlden och gick på ett køpcenter. På vægen hann vi diskutera varfør inte jag har mer lån æn vad jag har før att jag då skulle få mindre skatt och jag då ansåg att vi kunde renovera det lilla badet...Atle sæger att det kommer att kosta ca 24000 och att vi kan gøra det i sommar...morr. Inte det jag ville ju...menmen...orkar inte tjata... stenen ær kastad och har kommit i rullning...nu ska jag bara rulla igång stenen dær jag får Atle att sælja bilen också...
Min fråga ær bara...hur mycket ska man tjata? Ska man tjata massa? Då kan det ju bli bråk...och om tjat inte lønar sig? Det ær så trist att jag "måste" ha hans hjælp, men jag klarar faktiskt inte vissa saker sjælv...arrrgh.

Nu ska Frank komma førbi och kika på min skattetjosanhoppsan och se om det finns något kul att gøra med den. (Frank ær som Wikipedia ungefær, han kan allt)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0