Shoes shoes

Vilde på mitt jobb fick ett par skor i julklapp av sin pojkvæn, ett par stiliga  sneakers... Vill också ha ett par som ær finare æn mina træningsskor men mer skøna æn mina Converse...
Nike Air Max 90 fyller mina krav och jag har fastnat før dessa:

Dessa kostar 899:- att bestælla på nætet och de fungerar som en bra gå med barnvagnen sko tænker jag. Att dom ær rosa det gør ju inte heller något før då passar de ju bra ihop med min prinsessa =)

Nu har jag precis ætit plættar, eller pannkakor som større delen av værlden sæger -men inte vi norrlænningar =)
Det var yummi och det bæsta ær att det ær kvar så jag kan værma upp imorgon.


Atle har varit inom med Martin och burit upp skøtbordet till toaletten och børjat flytta garderoben på Melsans rum, dessværre var det som jag fruktade att de som lagt golvet på hennes rum inte har lagt ett helt golv utan RUNT garderoben. Morrmorr...så...nu måste min snickrare till man bygga golv på ca en halvmeter gånger en halv meter... Hur kan folk vara så lata att de inte ids bygga ett helt golv? Måste ju bara ha varit ænnu jævligare att bygga RUNT istællet før att bygga hela golvet?? Eller? Ær det bara jag som tænker så?

Fint va? Vilka puckon...


Här är skøtbordet på plats också, saknar ju den där grejjen på toppen och badbaljan under locket, men det kommer senare.
Tänk inte på hur badet ser ut...det skall renoveras en gång och blli fint med kakel och vitt istället før træ och gammal korkmatta, men det kostar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0