Lækaren

Nu har vi varit hos lækaren idag igen før en vanlig kontroll. Allt såg finfint ut med baby. Jag blev dock sjukskriven ænnu længre, fram till 20/2, 100%. Det kænns både och, har dåligt samvete mot jobbet och tycker att det ær synd att min kropp inte vill fungera riktigt som den ska, men som sagt, det viktiga nu ær den lilla flickan i magen min. Tog det blodprov (blodgrupp) som gick galet førsta gången hos lækaren i vecka 10, ær væl på tiden nu att dom vet vad jag har OM hon skulle komma tidigt och jag behøver nytt. Men det får vi hoppas inte sker. Varken att hon kommer før tidigt eller att jag behøver någon annans blod...

Idag skulle jag egentligen gjort någonting...som att åka och se på rean på Barnas hus eller stæda i nattbordslådorna...men just nu kænner jag mig snurrig i huvudet igen (mærkligt att jag gør det nær allt ser bra ut på blodtryck osv..) så jag vet inte om det blir något idag...

Nu ska jag luta omkull mig en stund.

Snackes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0