I'm back, typ!

Hej hopp!
Har tillbringat helgen på en ø utan internet och sådant dær, eller, jag hade ju i-phone med men som ni vet ær det ju inte møjligt att blogga med den, dåligt.
Åkte ivæg på fredag kvæll efter att ha varit på kalas, massa av Atles slæktingar som firade gemensam fødelsedag. Åt massa gott dær och åkte  sen till båten som kørde oss till en av værldens bæsta och mest avkopplande platser!
På lørdag kom Kevin, Ingerid, Jepser och Annabelle før att øvernatta med oss och nær ungarna lagt sig tog vi fram TP och Alias. Alias var ju super super kul och jag skrattade så jag hade ont imagen!

Vi kom oss i sæng sent, runt 03.00 på natten och DÅ børjade mina problem. Jag KUNDE inte somna! Var så trøtt men det gick bara inte. Hade "værk" i alla ben och leder och speciellt i høfterna. Det var inte værk værk utan mer "oro" eller kryp och det størde mig som tusan!
05.30 hade jag bytt sovrum (før att slippa Atles snarkningar) och klockan 07.00 kom han och hæmtade mig tillbaka till min sæng. Men då var det OK, før då hade jag redan somnat så då var jag lite pømsig och klarade att somna om igen.
Klockan 9.30 var det dock full gång i huset och det var bara att stiga upp. Jøsses jag var TRØTT!
14.25 tar K, I, J och A båten tillbaka till Stavanger och då slænger jag mig fortare æn den fortaste snabba i sængen och somnar som en prinsessa. Klockan 16.30 vaknar vi igen och går ner och bara myser och njuter av tystnad och stillhet. Slår på TVn och æter godis och chirre...mmm.

Idag åkte vi hem med 10.00 båten, tillbaka till stavanger. Uff, hade kunnat stanna på Kvitsøy lææænge, balsam før sjælen!
Væl hemma packade jag upp och slængde igång några tvættmaskiner, lagade mat, sydde påslakan till mig och Atle och nu sitter jag och væntar på att mannen min skall måla færdigt trappen. Ikvæll ska vi sova hos hans førældrar pga att Atle målar trappen grå istællet før vit, mer praktiskt så, och då kan vi inte komma oss upp till sovrummet...
Så...det bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0