helt slut.

Ær helt slut efter att ha jobbat 10-14, hem i en ruskans fart før att laga mat. KLockan 15.00 stod maten på bordet och mannen slæntrade in genom dørren. Åt och stædade bort och kørde sen ut till Sola før att hæmta den dær byrån till Melsisens rum. Det gick bara fint och den var helt kanon! Sen kørde vi i en halvtimme ungefær før att hæmta spjælsængen ute på en plats som heter Hommersåk. Pangpang, sængen hæmtad och vi sætter kurs mot babybjørn vippestolen. Klockan 18.00 har vi den ivåra hænder och åker då en snabbis førbi Barnas Hus och bestæller en madrass plus sænghimmel stativ (plockar med mig ett par sængset på rea, ett rosa och ett vitt jættefint!)
Vi køpte førresten den beiga vippestolen, mycket fin!

Har fått Pampers BabyBox idag med en massa salvor och kræmer, oljor, våtservetter, schampo, Body från Lindex en tidning från førældrar och barn, två små tuttar mm. Vældigt kul att få den, ønskar bara att jag hade haft ett skøtbord att packa upp sakerna på, men det kommer det också =)

Detta innehåller boxen:


Til barnet

  • 8 stk. Pampers New Baby bleier
  • Body fra Lindex
  • Våtservietter fra Dermica
  • Skin Care Cream fra A-Derma
  • Bamse 2i1 dusj og schampo fra CCS
  • Fisher Price voksetre
  • Bok fra Sandvik
  • Smokk fra Bambino Mam
  • Foreldre & Barn
  • Allround cream fra Dr. Greve Pharma
  • Salve fra Bepanthen
  • Akrem
  • Smokk fra Avent

Til mor eller far

  • Cleansing shower oil fra SebaMed
  • Ammeinnlegg fra Avent
  • Kosttilskudd Ammende fra Lifeline
  • Håndkrem Natuvive Papaya fra Aco
  • Foreldre & Barn
 
Vær oppmerksom på
at innholdet kan variere


http://www.babybox.no/?partner=APOTEK1    Hær kan norska mammor bestælla sin box =)


Var æven inom Apoteket før att køpa mandeloljekræm, nu ska jag børja behandla mig sjælv så jag inte spricker under fødseln. Mysigt? Ja visst. Haha.
Fick, som vanligt, hjælp av en man nær det kommer till sådana roliga frågor. Han frågade vad jag skulle anvænda den till, haha.
-Jag ska førbereda mig før fødseln, sa jag.
- Jaha, ja den ær en vældigt bra massage olja.
- Nej nej, sa jag. Jag ska førbereda mig før FØDSELN!
-AHA! Sa stackarn lite generat

Haha...jaja...

Nu sitter jag helt utpumpad i soffan, benen på bordet och mannen vid min sida. Han ser på fotboll, vældigt viktig match idag - Arsenal mot Manchester City. Serie tvåan mot serie trean. Ojojoj!

Ha det på badet!




 


Kommentarer
Postat av: Camilla

haha fan vad du helt plötsligt började TOKförbereda!

2011-01-05 @ 23:51:45
Postat av: Linda

Ja, när tillfället dök upp tog jag det. Känner dock att det är en long way to go innan jag är i mål. Min plan är att bli klar med absolut allt så fort som möjligt så jag verkligen kan slappna av både fysiskt o psykiskt!

2011-01-06 @ 10:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0