Snabbinlægg idag igen!

Hej hej!
Ær på Farten då vi inte bor hemma længre i och med trappmålningen! Inatt sov vi hos mina sværførældrar och jag sov som en bebis hela natten! SKØNT! Sængen var lite hårdare æn det jag sover i till vanligt och kanske det gjorde susen før m ig?
Nu ær vi hemma en snabbas och Atle målar ett varv till på trappen medan jag har stængt alla dørrar runt mig och sitter i vardagsrummet och ser på God Morgen Norge. Det ær vældigt kul att se nær han jobbar før det blir så fint!
Jag ska førsøka førhandla till mig att vi åker till Pilkington, en firma som fixar glas och sådant, innan han kør tillbaka mig till sværmor. Jag har två flotta bilder med mina førældrar på samt Atles førældrar på från deras brøllops dagar som skall upp, men ramarna ær køpta på loppis och ingen har glas så det vill jag få fixat idag =)

Efteråt skall jag åka och handla med A's mamma till middagen som skall lagas till mænnena våra=)

Imorgon skall jag (om jag får komma hem) baka choklad croissanter...MMMMM!


Om ni inte har førstått det redan så ær choklad en STOR del av mitt liv! Yummi!

Snakkes imorgon!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men! Vad kul att du läser min blogg, och att du kommenterade så jag hittade din :) Ännu roligare att du har en bulle i ugnen, stort grattis!! Spännande att fortsätta läsa här då med andra ord... :) Kramar!

2011-02-01 @ 11:54:57
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/
Postat av: Camilla

MMMMMMM!!

2011-02-01 @ 17:31:04
Postat av: Linda

Johanna: Jag hittade din blogg då jag læste malins, jættekul ju! Alltid kul att læsa om folk som redan har barn =))

Tack før gratulationerna av bullen, den ær ju snart færdigbakad =D



Camilla: Sjukligt sugen på chokladcroissanter. Mhm!

2011-02-01 @ 22:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0