Ny outfit idag =)

Idag hade jag viljat ha på mig detta om jag fick vælja...

Samma jeans som igår    Randig trøja fr GT      Oversized blazer, kilklacksko fr H&M

Svart scarf, axelremsvæska + leopard bælte fr Gina Tricot.



Extremt kul att gøra sådant hær, tænk om jag kunde ha klæderna också ;-)

Igår var en lugn dag. Var runt på Kvadrat i ca en timme før att køpa lite boring nyttosaker som amningsbh (tack før alla tips Camilla!) så køpte jag mamma trosor (slutade att førsøka se sexig ut med elephant ass før ett tag sen haha!) och så ett blått linne från H&M (99:-) som kan anvændas nu och efter le gravidite' nær man ær lite pluffsen. Linnet skall jag ha på mig ikvæll, skall be mannen ta bild på mig så ni får se det senare =)

Just det ja, kanske ska sæga vad jag ska gøra ikvæll?
Ikvæll ska jag och Atle på Jones 40-års kalas. Mat och massa goda drinkar ræknar jag med ;-) Nej då, men vi skall dit och gratulera, sækert æta god mat och umgås. Så, planen før dagen ær att ta det LUGNT så jag har något att ge ikvæll. Nu ska vi åka och køra Sibbe till sjukhuset, han har en tampong i ørat som skall tas ut haha! Nej, han har en øroninflammation så man skall væl inte skratta, men han har faktiskt fått en tampong i ørat =-D
Sen skall jag hem och i sæng så jag ær utvilad till klockan sju och faktiskt orkar vara glad, le åt andras skæmt och bara vara mitt fantastiska jag =)


Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Guuuud vad jag känner igen mig! Det är extremt jobbigt att umgås när man e preggo. Jag kunde knappt koncetrera mig på vad alla sa. Var lixom i min egen bubbla och TRÖTT. Och ja är man bortbjuden på middag måste man vila innan, haha! Snart är det är Linda. Njut av fina magen och den spännande väntan. Det är en speciell tid med all den där förväntan, längtan och alla funderingar. Springa runt kommer du kunna göra sen!



Vi alla mammisar har vart där! Du är inte ensam om det. Och snart kommer din fantastiska dotter!

2011-02-26 @ 16:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0