Gud så kul!

Detta är ju något som jag gör varje varje dag i vanliga fall i butiken jag jobbar i men då med herrkläder! Det är fantastiskt att få "skapa" en egen man i stilen då det kommer in en öppensinnad sådan och som dessutom köper det man sæger är fint! (Tro mig, när det kommer in dom som man "får lov" att hitta fram kula kombinationer med kläder så STORmyser man i butiken, men många män är så osäkra och vågar inte prova något annat än de invanda jeansen, t-shirten och tröjan över det..)

Så skrev två tjejer igår på min blogg att dom skulle ha en tävling med olika outfits från H&M och Gina Tricot och det var sjukligt kul att hitta på olika outfits med tjejkläder! Nu sitter jag med 7 olika FINA outfits som jag själv skulle vilja ha från dom butikerna...jag passar ju inte i några av dom just nu då (jag får köpa fint till hösten) men det var kul att drömma lite!

Jag har valt ut att visa er denna lagom vårliga outfit:


Blus, jeans och jacka från Gina Tricot                                             Skor, H&M


 Scarf och bälte, Gina Tricot

Örhängen, Gina Tricot    Ring och armband, H&M

Väska, H&M             Fodral, Gina Tricot,    Pilotbrillor, H&M

Rosa underkläder från Gina Tricot

Här är tjejerna som står bakom tävllingen,
http://atasteofmode.blogg.se/2011/february/hannaanja-2108.html#comment
Har ni en del tid till øvers, som jag har så plocka gärna ihop en fin outfit så jag får mer motivation! =)
NU KAN DET BLI SOMMAR!

Skulle jag ha på mig detta en härlig vårdag skulle jag känna mig FIN! Har ju en enorm längtan efter smala byxor med hög midja just nu, en fin blus till det och alla detaljer som medföljer!
Tänk att gå sådan bakom vagnen min...aaaaahhhh ;-)
Som min älskade Atle sa en gång i tiden (men då gällde drømmen att han ønskade att jag skulle komma till Norge en gång i framtiden...)
- Det är lov att ha en dröm.
                                            
Atle Holgersen

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är duktig på sånt där du!! Skulle behövt en personlig stylist nu! Synd att du inte finns närmare. Dock inte i bara det fallet..

2011-02-25 @ 14:57:06
Postat av: Linda

Det är ju så lätt att bara hitta på och välja loads of fina saker i sätta ihop dom när man inte behöver betala för't:-). Vi kan handla när du kommer, finns en del kula butiker jag tror du kommer tycka om, iaf inredningsmässigt! Småsaker å sånt. Ja, du är en person som jag skulle vilja bo granne med resten av mitt liv...men tyvärr blir det nog aldrig så..OM inte Patrik får jobb på en oljerigg och börjar tjäna massa peningar:-)

Kram

2011-02-25 @ 21:23:41
Postat av: Malla

Snyggt pinglan, jag är inte förvånad över dina skills!

2011-02-26 @ 00:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0