Deprimerande

Ja...det ær væl det det ær. Har betalat rækningarna nu. Inte ens alla utan jag har ca 7-8000 nok kvar att punga ut med men det kan jag inte nu utan får vænta tills min løn kommer den 10/2. Tills dess har vi 1000 kr att leva på. Good luck chuck.

Atle tvættar fønstrena och jag ska bara fortsætta vara deprimerad en stund till. Dessutom ær han på væg att bli sjuk vilket innebær att han inte ær den gladaste mannen på jorden heller.

Vi ær bara hemma en snabbis før att få lite gjort och sen ska vi tillbaka till Vaulen och hans førældrar.

Hur fan lever man 10 dagar på 1000:-, I NORGE?



Har frusit våra træningskort idag iaf. Det besparar oss 1000 kronor i månaden, jag kan ju ændå inte træna førræn i Juni så det går fint.
Men møkk att behøva hålla på så...

God Natt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

fy vad trist!! pengar suger verkligen ibland! men det kommer alltid ljusare tider! kram

2011-02-01 @ 22:05:15
Postat av: Linda

ja...trist trist med pengar nær man inte har dom, men ack så underbart nær man har dom =)

Var bara lite mycket rækningar den hær mpnaden...man blir som så begrænsad i vad man kan gøra då allt, absolut allt kostar! morrmorr

2011-02-01 @ 22:19:01
URL: http://lindasin.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Googla recept på Catchupa. Billigt som fan och både gott å nyttigt. Gör mycket och det som blir över ställer du kylen för att dagen efter steka på i olja och äta med stekt ägg eller omelett. Då sparar ni massor med pengar =)

2011-02-05 @ 17:59:36
URL: http://bella82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0