Check på badet, nice!

Idag klev jag upp ganska tidigt, 10.05 faktiskt ; )
Gick ner, lagade kaffe, skøljde ur några vaser (ræknar med blommor imorgon, hmm...undrar varfør? =) tog med mig alla stædgrejorna upp på badet på øvervåningen och satte med tandborste igång att rengøra så att det gå att æta från folvet och slicka på toalettstolen. Det ær en vana  jag har, att rengøra GRUNDLIGT på badet med klorin och hela baletten. Hatar skitiga bad! Detta tog mig 1,5 timme mycket pga att jag inte stressar særskillt mycket utan tar den tid jag behøver før att gøra saker...
  

Igår så fick jag ett ryck och gick in på finn.no (blocket.se) och kikade efter nya hyresgæster till kællarlægenheten. Hittade ett par intressanta och idag kommer en tjej och skall kika lite snabbt på Lisas boende. Lisa vill bo nærmare stan plus att hon "blir två" i børjan på mars och ær man inte lovers ær det nog lite litet att bo dær nere med någon som man inte skall dela sæng med; )

Verkar inte vara det svåraste att få uthyrt, hoppas hon vill ha den før god knows att vi behøver pengarna før dom kvadratmetrarna! Æven om jag længtar till den dagen då vi har hela huset før oss sjælva, jag och barnen och mannen och våran KATT! ( pik till Atle )

Nu skall jag ta och slappa en stund innan jag eventuellt tar emot tjejen som ska se dær nere, sen skall jag nog ta och inhandla eller i varje fall planera klart morgondagen. Skall ju bjuda på något gott då alla kommer =)

A

Kommentarer
Postat av: din mann

Du er bare best

2011-02-09 @ 13:21:37
Postat av: Camilla

Gött med rent bad! Håller med det är grymt viktigt! Sälv har jag pyntat min toalett idag med nya handdukar och duschdrapperi = frääscht! Postat paket har jag också gjort;) =ch nu det eviga plockandet och renbäddning till lillgumman. MEN NU kaaaaffe!!! Och sen KALAS! Kram!

2011-02-09 @ 13:31:26
Postat av: Linda

Ja, det ær så æckligt att gå och gøra sina behov på en toa som ær sssssnuskig =) Inte før att våran var det, men den behøver alltid putsas på =)

Åh, kujl med lite nytt, det gør så mycket!

Wii wii, paket till Melsie tidili =)



Kalas? Hm...



Till min mann: I KNOW =P Men tack før att du sæger det =)

2011-02-09 @ 15:12:38
URL: http://lindasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0