Bild på min egen lillla BABY!

Idag vaknade vi tidigt allihop och packade in oss i bilen før att åka på det sista ultraljudet. Det ær ju inte standard att gøra ett så hær sent men som sagt, på ultraljudet i v.18 så tyckte barnmorskan att hon hade ett lætt utvidgat njurbæcken (något som ær vældigt vanligt och som om det inte væxer till sig i magen oftast -99 ggr av 100, væxer till , sig det førsta levnadsåret) och ville ta ett nytt UL i vecka 32.

Var ganska spænd på om det hade blivit "normalt" nu och det førsta hon konstaterade var precis det, allt var hur fint som helst, njurar, hjærta, hjærna, ryggrad, nacke, mage ALLT! =D.
Efter kontrollen var avklarad var det bara att mysa en stund, hon visade oss lilla skruttans huvud, rygg, fossingar, hænderna som viftade runt i ansiktet och det var bara så FINT att se! Har funderat på hur hon ligger dærinne just nu egentligen då det kænns som jag har henne øverallt, alltså det kænns som att hon "sparkar runt i hela magen" men føtterna kan ju liksom innte vara på alla stællen samtidigt =)
Hon ligger klar før start, med huvudet ner och rumpan upp, vænd mot vænster från mitt håll. Inte fixerad så klart ænnu så hon kan ju ta några varv runt i magen till om hon vill...men jag tycker hon ligger bra så=)

Hennes nuvarande vikt ær 1712 g, nu skall det bara frodas dær inne sen kommer hon! Kan ni tro att jag længtar?!

Nær barnmorskan var och tryckte på magen så kunde jag knappt andas, knappt svara på frågor och prata med de andra i rummet før jag ær rædd att bilden skall førstøras, men vi såg nær hon låg och øppnade munnen och stængde den igen før att dricka, DET VAR SÅ SØTT! Sen visade hon hur magen hade blivit alldeles proppfull efter drickningen, ååå...
Vi kunde inte se hela baby nu, nu ær hon før stor før att rymmas men vi fick se fina bilder på ansiktet och jag tycker hon liknar Atle! Hon har alldeles før stora læppar før att det skall vara mina iaf, men mina runda kinder kanske hon får ; )

Klara før att se bilden på henne?
Ok, hær kommer den, i 3D, bara ansiktet som syns, och en liten hand som krullar ihop sig vid hakan =)

Melodie Saga Olivia Holgersen 32 veckor gammal =)


Snuttetutt!


Kommentarer
Postat av: Camilla

wiiiii vad fin!!! Underbart Linda! Blir ju alldelens till mig, det är ju så jäkla häftigt. Din lilla flicka!

2011-02-08 @ 14:31:39
Postat av: Linda

Ja!! Min EGEN lilla sådan dær søta sak! Ser helt perfekt ut =) Jag længtar!! Hon ska du få træffa i maj! =)

2011-02-08 @ 14:37:44
URL: http://lindasin.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh, hon är så himla fin! Förstår att du längtar, men snart är det er tur!

2011-02-08 @ 14:59:54
URL: http://jessicaeriksson.blogspot.com
Postat av: Linda

Hon ær en tjusig donna =)



Men først ær det du som ska føda! Væntar med spænning!

2011-02-08 @ 15:45:32
Postat av: Malla

Wow alltså, ultraljuden these days. Det är ju precis som ett foto, det går att se alla ansiktsdrag. Spännande när hon tittar ut!

2011-02-10 @ 02:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0