Bara før er som inte tycker...

att jag ær en fet flodhæst skall få bli ordentligt motbevisade hær!

Hær ær det som jag lyckats hitta i garderoben att ha på mig på festen ikvæll...
En gammal klænning från Gina Tricot, aldrig anvænd pga att jag har tyckt att den har gjort så jag har sett fet ut, nu gør den det motsatta hihi.
Ett par gamla tights med dragkedja nertill
Ett par FETA pumps som jag køpte i Warzawa. (Har med mig ett par fina ballerina skor nær rygg, ben och allt annat sæger no more.
Så skall jag ha en blazer på mig från Saint Tropez med uppvikta armar...blir så fin som møjligt =)

  




Uff. Nu nær jag ser bilderna kan det vara så att jag stannar hemma...;-)

Mellan 42 och 59 dagar kvar nu...


Kommentarer
Postat av: Malin och Tjejerna!

Herregud Linda kan du inte skippa din fetnoja? Du ÄR gravid. Bara därför tänker jag inte skriva att du är jätte fin precis som du ÄR;)

2011-02-26 @ 20:03:52
Postat av: Camilla

Linda kommer alltid ha sån nojja. Vet ju att man inte känner så het varje dag som preggo. Dock är det ofta bara en själv som tycker så.



Men du skulle höra vad jag brast ut i ett leende och sa se så fin Patrik!

Har ju lixom inte sett någon helbild med kläder sådär på dig. Man så dig bättre då!

2011-02-26 @ 22:14:44
Postat av: Anonym

Du är FIN! Hör du det, F-I-N!! Smal får man bli efteråt! ;)

2011-02-27 @ 09:11:28
Postat av: Jessica

Den övre kommentaren var från mig alltså..!

2011-02-27 @ 09:12:08
URL: http://jessicaeriksson.blogspot.com
Postat av: sandra rahali

hihi Linda i så fall e du den finaste flodhästen jag sett=D Du är jätte vacker<3

2011-02-27 @ 12:48:57
Postat av: Linda

Malin: Det ær ju sån jag ær, men jag har aldrig varit så fint fet som jag ær nu ;-)



Camilla: AHA! Jag sa ju att jag var en liten tjockis och nu erkænner du det haha! Skulle vilja strutta runt naken hela tiden før då ser man superfin ut!



Jessica: THANKS, och ja, nu har vi ett jobb att påbørja øver sommaren jess =)



Sandra: Tack haha, jag ær en fin flodhæst =)

2011-02-28 @ 13:20:27
URL: http://lindasin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sluta läs mellan raderna. Du är verkligen ett sånt där exempel på tjej som vars killen försöker ge komplinger och tjejen läser BARA mellan raderna och försöker vända på det hela.

2011-02-28 @ 13:58:06
Postat av: Linda

Camilla: Æesch, sluta nu, du vet att jag sæger allt med ett leende på læpparna! Jag ær skitstolt øver min mage! =) Bæsta som har hænt mig =D

2011-02-28 @ 14:30:36
Postat av: Camilla

Ja men du är ändå så plus att jag sa det där med ett leende på läpparna;) Kul i allafall med bilder!

2011-02-28 @ 15:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0