Nehe

Inte blir hon bättre liten i familjen. Vaknade imorse av att jag kände något som låg och osade bredvid mig. Hon vaknade då jag pratade med henne men ingen skriking eller lalling eller något. Tog tempen på henne och den var på 39,8. Stackars liten. Till råga på allt så fick hon inte upp något öga. Hon fick Alvedon och efter 20 minuter var hennes allmänna tillstånd bättre, hon ville sitta och lekte med sina nappar och lallade, ny temp mätning visade dock ingen nedgång av temp. Hon fick mat men sprutspydde upp allt igen. Gav henne lite vatten ur en pipett som vi fått från sjukhuset en gång och hon ville ha allt hon fick och blev sur då hon inte fick mer...ville ju inte att hon skulle spy upp allt igen...

Nu har hon just somnat på mig, febern ligger på 38,2 och hon vill dricka mjölk och har så gjort ett par gånger i mindre portioner, inte poppis! En halv fruktmos har hon fått i sig också. Mitt lilla gull...man kunde ju tycka hon skulle bli bättre snart?


Kommentarer
Postat av: Malin och tjejerna!

Usch, inte kul när de små är dåliga! Har hon haft feber länge? Kanske ringa sjukvårdsupplysningen?( lr har ni det i Norge?). Man kan aldrig ringa dit för mycket:)

2011-12-03 @ 12:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0