Challenge

Jag har fått en award/utmaning av Madelene (madeleneklund.blogg.se)
Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullfölj meningarna, ge den vidare till fembloggvänner. Here we go:-)

1. När ingen ser eller hör mig...
Så pratar jag för mig själv, biter på underläppen, småäter på allt som faller mig in och passar på att rengöra näsan. Gråter för minsta lilla på
Tvn, skrattar högt åt skämt från radion och så klart, "sjunger".

2. Jag går aldrig hemifrån utan...
Mina nycklar, visa kort eller mobil. Det är väldigt sällan jag lämnar Melodie hemma heller.

3. Min blogg heter som den gör för att...
Linda är mitt namn och istället för att bloggen skulle heta "Lindas" så hoppade jag på den norska versionen av tillägget "s" och det blev då lindasin. Alltså, lindasin=lindas:-)

4. Om jag vågade skulle jag...
Vara en mindre mesig mamma. Jag önskar jag var en av de coola mammorna som liksom "ser på medan" barnen lär sig och tippar omkull och slår sig lite istället för att dulla och dalla mig galen. Lite skrubbsår har väl ingen fått men för livet av?

5. Om tio år...
Har jag antingen ett stenbra jobb som chef någonstans, eller eget företag. Eller, så är det raka motsatsen som gäller! Hemmafru med allt vad det innebär;-)
Ett barn till skulle jag tro. Hummhumm...

Jag skickar denna vidare till Camilla, Malin R fd K, Jessica E, Mela, Johanna B:-).


Kommentarer
Postat av: Mela

Ja visst är det fint!! :)



Skrattade gott åt dina svar, ska ta mig tid att fullfölja uppdraget du gav mig :)

2011-12-01 @ 13:44:51
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0