Ny trøja

Idag har jag varit ute på ranting med Marie och Sofiie. Vi skulle på XXL och køpa lite sportklæder och det gjorde vi. Hon fick sig ett par finfina spinningskor och jag fick min munkjacka från Adidas, lite længre æn vanligt så den tæcker el rompa.

Sen tog vi oss en væl førtjænt lunch dær vi smaskade i oss en tallrik med grillade grønsaker, hummus och grovt brød. Mums!

Fortsatte genom många barnbutiker, men jag grejjade att INTE køpa något och det tyckte jag var bra før att vara mig!

Nu sitter jag och funderar på om jag ska styra kosan mot Ikea før att køpa lite ramar till alla førstoringar jag har gjort men aldrig får upp på væggarna...suck...eller ska jag åka på kvadrat och se om det finns någon fin tygbit som jag kan sy i..?

Melodie ligger och snusar uppe, hør henne andas i babycallen, fantastisk uppfinning!


Eller ska jag baka banankaka av de gamla bananerna jag har liggande hær? HUmm humm...finns mycket att gøra, men får nog børja med att hænga tvætten, den har jag glømt!
Going down to the baebasebasebasement!

(Funderar antagligen alltfør længe på vad jag ska gøra att inget blir gjort!)


Ær sjuukt nøjd med mina orkideer.
 =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

OKEJ, dina orkideer!!! Håller med, sjukt fina!!

2011-08-31 @ 18:45:41
Postat av: Camilla

Blev så till mig av orkideerna så jag glömde säga att plumsan var också så fin! Govalkarna!

2011-08-31 @ 18:51:05
Postat av: Linda

Dom ær helt sjuka! Får SÅ mycket berøm øver dom, dom trivs verkligen i det fønstret, tror det ær det! =)

2011-08-31 @ 19:17:45
Postat av: Camilla

Förstår det, det är dom finaste jag sett. Säkert att dom står helt perfekt:)

2011-08-31 @ 19:24:56
Postat av: Malin och tjejerna!

Jag har också ett fönster där orkideer trivs grymt mycket, men jag har även en busunge som hela tiden välter ner!!!!! Men dom där var nått utöver det vanliga, helt underbara!

2011-08-31 @ 19:40:50
Postat av: johanna "gbg"

kul att du e igång med bloggandet igen! ;) verkar ha en mysig vardag med mamma-dejts & en massa fix. dock grymt imponerad att hon sover hela nätter - har mina grabbar ALDRIG gjort, knep? KRAM

2011-08-31 @ 20:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0