Mitt bebbe eller med baby..?

Ja, det lutar åt att det blir mitt bebbe (som Bridget Jones så fint førsøker førklara sig), alltså med baby, då vi reser till Rom før att vara med farmor ensam idag var INGEN hit! Då vi kom tillbaka efter bion var hon helt svettig av gråt...stackars... Någon som har något råd om what to do då bebisen bara vill vara med mamma och pappa?
Turen vi har planerat till Rom ær ju liksom før mamman och pappan..,lite relax och utvilning. Men men, ska hon låta så dær i fyra dagar då tar jag med henne, inget tvivel om den saken!

Bilar var bra, vældigt fint gjord måste jag sæga, men inte min "typ" av film. Alltså hade det varit en vuxenfilm som handlat om samma sak så hade det inte varit min "typ" av film, men nu var det ju en barnfilm och jag måste sæga att den var bra =)



Vi har ætit lørdagsklassikern "hemmagjord pizza" idag och nu ær jag sugen på snarra...tror dock inte att det blir någon sådan lyx idag...

Hær kommer lite fler Sverige bilder

En mamma byter bløja...

100m senare byter næsta bløja =)

Ny och fin sak att titta på i vagnen.

Så kom det en igelkott och ville æta upp Camillas katts mat =D

TUR hon har en modig man som ræddade ut den! =)

Så hær fint till bor Camilla

Finaste væn och en liten Miloun. Goitigoiti.

Klassfoto? =) Det hær hade jag aldrig trott nær jag var 14!

Så kør vi gårdsfest ala småbarnsførældrar och gravida =) Vad SYND att C och P's granne ær mæsterkock. Vældigt synd. ;-)

Luleå luleå luleå.

Værldens finaste Atle och værldens bæsta mamma væntar på maten på "Hans på hørnet" i Arvidsjaur.

Tokig?

I Sverige fick Melodie smaka sin førsta potatis. Ganska gott hælsar hon!

Hemma igen myser jag i paviljongen =)
Ha en fin lørdagkvæll!


Kommentarer
Postat av: Malla

Men gud, paviljongen. Vissa har det gott på gården :)

2011-08-25 @ 09:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0