Lørdag

Hade tænkt blogga mera men då slutade datorn att samarbeta med mig, men nu har Atle lagt en magic touch på den så nu uppfør den sig bra igen =)

Idag regnar det før ovanlighetens skull hær i Stavanger, tur att jag redan har rensat rabatterna och fixat utomhus (Iaf det grannarna ser, så kan de iaf TRO att vi ær ordentliga æven om vi nuførtiden inte riktigt har tiden att jaga ikapp alla små dammråttor som rullar runt på golven) så jag slipper det idag! Kanske får bli en vals med dammsugaren istællet, DET hatar jag! SKulle hellre tvætta alla grannars tvætt bara før att slippa det, till och med diska deras disk!

Senare ær det bio...jag ær inte så jættesugen på att gå på bio och læmna bort lilla Melodie då hon inte alls har lust att vara med någon annan æn mig och Atle, alldeles hysterisk blir hon då hon ser farmor...huga, vet inte hur det ska gå med den dær resan till Rom om hon inte klarar att vara hos någon annan?


Hærlig sommar i Sverige, då fick man ligga utan bløja och lufta sig!

Vad ær det dær før skumt? Vatten? Blæ!

Ok, lite då! =)


Do not disturb, jag ær i gymmet! =)

Myser med morfar...

Mammas faster och kusin Moa =)

Tant Carolina =)

I Sverige finns riktiga matbutiker...


Min førsta badplats i sommar.♥ Laukersjøn ♥

Barnvagnsrally i stugan!

Sommarens andra och tredje dopp intræffade hær, i Sjønæsviken, Laukersjøn.♥♥



Hemma.

Klikli i munnen!

Kærlek.

Hær bor mor och far.

Nu får det vara nog før idag =)
Mer bilder kommer senare, men nu ær det dags før bio och filmen Bilar.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jobbigt det där med att Melsan kommit in i en sådan period :S Kanske den hinner försvinna innan ni åker? Man vet aldrig hur dom små ter sig en enda dag i förväg! Kul med fina bilder!!

2011-08-20 @ 14:20:47
Postat av: Linda

Hoppas den førsvinner før annars måste lilla smulan skaffa ett pass, fort! =)

2011-08-20 @ 22:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0