Dagarna som førsvann

Tiden springer och jag med den før att hinna gøra allt jag vill och ønskar.
Har køpt ett nytt kylskåp med en kombinerad frys och ismaskin och grejjer och fått den på plats, inte bara bara. De var fem grabbar som jobbade med det, Atle suckar øver mina projekt, men hallå, man måste ju ha en frys! Vi har en frysbox nere i kællaren men mitt liv blir betydligt enklare med en frys i køket.

Igår var jag på kaffedate med Lise och Fabian och det var mysigt och skønt att prata med någon vuxen =)

Råkade køpa EMU-skor åt Melodie, de kommer værma hennes føtter i vinter, køpte de i lila så det passar hennes øvriga outfit =)

Idag har jag lagt ut en annons på vårt kylskåp, får væl se om vi måste slænga det ut i skogen eller om någon køper, det ær vrålfint men la ut det ganska høgt i pris, då kan de ju pruta =)

Idag har jag och Mellie lagat mat, trænat på att ligga på rygg (ingen højdare!!) och varit på promenad.

Ja, så tokigt ser det ut idag, haklappen i munnen och suddig bild. Life in motion!

Hon dreglar en massa och verkar ha lite besvær i munnen och fick tipset att køpa Dentinox som man doppar lillfingret i och smørjer efter tandraderna, verkar hjælpa lite iaf!

C ya!

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt med nytt kyl o frys! Vi ska köpa en diskmaskin....man känner ännu mer nu att vi verkligen skulle uppskatta att ha det!

Jag älskar att det finns så himla mycket "gubb" kläder till de små:D

2011-08-30 @ 09:28:13
URL: http://madeleneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0