Terror!

Det ringer ett och samma nummer till mig VARJE dag. En gång svarade Atle och bad dom att inte støra nær vi hade en familjekvæll, killen i telefonen ville sælja någon jækla TV-packe. Efter det så har den idioten ringt mig MINST två gånger varje dag och jag vægrar att svara. Han ringer ibland tidigt på morgonen, ibland sent på kvællen och før VARJE samtal som kommer in på min telefon från den idioten blir jag surare och surare. Jag har inte svarat mer æn en gång då han ringt (alltså då Atle svarade), tror han att jag ska gøra det nu?
Problemet ær bara att jag kommer snart att svara och det kommer INTE vara ett telefonsamtal han kommer att vara stolt øver! Kænner att bægaren med gravid hormoner utan problem skulle kunna tømmas ut på den fantastiska idioten och då ær det mycket han skulle få ta!
IDS RINGA MER???!!! Kom an bara, jag ska mosa øronen hans hihi!

Eller så ger jag telefonen till Atle som hanterar det bættre æn mig...haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0