Frukost før gravida

Idag orkar jag inte ens prova somna om nu då Atle har gått på jobb...jag har legat vaken och snurrat (nåja, gravidsnurrat då) sedan klockan 06.00 så nu sitter jag hær med frukosten framfør tv:n och ska snart slå på några avsnitt av criminal minds tror jag. Efter det brukar jag kunna somna om igen i någon timme, ganska mysigt egentligen

Idag består frukosten av två frukostbrød med ost och kalkon+gurka, fil och banan och apelsinjuice. Smarrigt værre! =)

Nær jag duschade nu på morgonen så såg jag att man kan se mina revben igen, eller, man kan se brøstkorgen och alltså førstå att jag har revben fortfarande. Det måste ju betyda att bebbe ær længre ner, hihi=) Kommer du snart lilla skatt? Eller ska vi vænta i hundra år till? Nåja, max MAX 20 dagar. Oj, nu blev jag sugen på att æta på Max...skit också. Man kan ju ændå inte æta frukost dær så, whatever =)


Kommentarer
Postat av: Maja

Tack för tipset! Ska jag kolla in på en gång:)



Jag brukar inte heller vara så petig med snarkningarna men nu när jag är gravid är det hemskt, blir klarvaken av minsta lilla ljud och kan verkligen inte somna om.. Kanske ska införskaffa mig öronproppar jag med:)



Av alla de jag känner som väntar barn så verkar allihopa ha problem med sömnen och att sova ut på morgonen. Sjukt egentligen om man tänker på hur trött man faktiskt är:S Jag skulle kunna somna stående ändå går det inte...

2011-04-01 @ 07:54:34
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Malin och tjejerna!

Tur att hon inte blev ett 1a april skämmt iallafall!! Men 6e får hon faktiskt också hålla sig ifrån, annars är det ju fritt fram nu!! Underbart!!

2011-04-01 @ 08:23:07
Postat av: Linda

Malin: Ja, men tænk om hon racerkommer idag innan klockan 00.00? haha, neee...Hon har helt fritt fram nu och ju førr desto bættre =)

2011-04-01 @ 12:40:59
URL: http://lindasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0