Nytt hår

I fredags natt då jag var ensam hemma så vaknade jag klockan 00.40 av att telefonen ringde och jag svarade. På andra sidan linjen var det en tjej som talade till mig. Hennes ord var inte trevliga men hon bad mig att hålla mig borta från Atle. Herregud alltså. Vilket mongo. Den som ska hålla sig borta är väl då hon, och speciellt mitt i natten då jag ligger och sover. Jösses alltså. Ringde till Atle och då kom han hem. Han har ingen aning, jag har ingen aning...jag har definitivt ingen aning om hur hon fått mitt nummer...jaja. Stackare. Somnade om när Atle kom hem.
På fredagen beställde jag ju tid hos frisören, Atles frisör. Jag bestämde mig för att det var hon som hade ringt mig på natten och vägrade att gå dit. Men Atle tvingade mig till sist att gå och då insåg jag ju hur dumt det var av mig att tänka att det var frisören, hon var gravid i typ 5e månaden och lyckligt gift med ring på fingret. Haha. Meeeen, det vara bara frisörsalongen som fått mitt nummer den dagen...och det går inte att finna mig för inget är registrerat på mig...nåväl.
Fyra timmar senare är jag super nöjd med min nya frill och hårfärg. Blond igen. Det var en kort turne med brunt denna gång. 3000 kr fattigare...men jag går ju typ aldrig någonsin till frisören så jag skyller på det!

På kvällen gick vi på fest och vi startade hos en kollega till mig och fortsatte senare i stan. Det var en riktig kanonkväll occh jag hade det riktigt riktigt kul! Jag, Jeanette och Atle valde dock att avsluta relativt tidigt och tog svängen inom Burger King innan vi vände snutarna hem.

SÖndagen tillbringade vi på soffan med Desperate Housewives boxen, säsong 6, och dessvärre så plöjde vi genom hela. Men, det var en skön och lugn söndag iaf. Hemmalagad pizza åt vi till middag så vi steg upp ur soffan en eller två gånger...

Igår var jag riktigt pysslig av mig och gjorde en massa små saker som har legat och blödigt i...eeeh...ett halvår (ooops). Atle vitkalkade vårt ekbord i ...matsalen... så det blev SÅ fint! Helheten i vardagsrummet/matsalen blev fabulöst bra.
Senare blev jag våldsamt sugen på kaka så vi åkte till As mamma (där finns det ALLTID ngt gott) och där serverades nybakt äppelpaj med glass till. Mumma! Sen somnade vi i soffan där och beslutade för att åka hem. Klockan 21.00 var vi i säng, jag vände några blad i min bok, The Secret, och sedan sov vi gott heeeela natten till morgonen kom.

Idag var det jobbing till 16.00, fick massa gjort. Sen hemfärd mot HUMMER! A:s far och bror fiskar ju hummer nu under jaktsäsongen (är bara lagligt att fiska en månad om året) så vi fick varsin. Och GOTT var det som vanligt! 
Efter det åkte vi en sväng på Kvadrat, shoppingcentret där jag jobbar och där skaffade jag inspiration till framtida pyssel, imorgon ska jag inhandla tyger och liknande. Efter det var vi en sväng inom IKEA och köpte tråkiga nyttiga saker och sänglampor.
Oj, jag glömde säga att atle har vitkalkat vår köksbänk nu idag också och det blev bara så himla bra! Skall lägga upp bilder här så ni alla hundra miljoner läsare får se ; )

Men nu folkens...nu är det dags för en snuvig näsa a tt hoppa i säng. Nybäddade lakan...zzzZZZ!

Sov så gott! 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Huh? Vad var det för psyko? Ja det är väl hon som ska hålla sig ifrån han? Herregud.



Roligt att äta hummer, det har jag aldrig gjort. Hur smakar det? Är det likt kräftor? krabba? Du borde ju också börja fiska hummer, låter ju kul!



Skitroligt om du lägger upp hemmabilder, i like!



kram!

2010-10-13 @ 08:35:44
Postat av: linda

hon lät som hon var några årsmodeller yngre än mig vilket eventuellt förklarar det omogna beteendet! Hummer smakar som kräfta fast ännu bättre!!

2010-10-13 @ 08:50:45
Postat av: Malla

Suspekt med samtalet, vilket freak! Tur att du vet var du har karl din. Du blev förresten supersnygg i håret (såg dina nya bilder på fejjan). Men, du är ju alltid snygg :)



Puss!

2010-10-13 @ 16:29:19
URL: http://pachamalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0