Nu är det så här...

att jag lever och mår bra men har bara jobbat SÅ mycket den senaste veckan så när jag kommit hem har det bara varit att stoppa mat i sig och sova så man orkar med nästa jobbdag.
Nu har n i fått med er att jag ska bli mamma =)
Var på mitt andra ultraljud i onsdags förra veckan och lilla knyttet låg med benen i kors och pillrade sig i örat med den ena handen. Allt såg väldigt bra ut men dessvärre så visade inte den lille vad som gömde sig mellan benen. Hm. Ville ju veta det så man kan börja planera lite iaf..javäl, ska på nytt ultraljud i början på november igen, det är SÅ kul!! =) Hade viljat gå varje vecka bara för att säga hej till nörket i magen min.
I fredags så drog jag en svimning bakom kassan i butiken igen, självklart var jag helt ensam så jag låg på golvet och kom mig upp på fötterna igen och lyckades ringa en som kunde komma så jag fick gå hem. Sen var jag sjuk hela fredagen och lördagen, gjorde iiiiiiiiingenting. Orkade vara aktiv i max en timme sen var jag färdig, allt detta kan skyllas på en förkylning i kombination med nörket i magen.
Måndag var det jobb igen med n äsan rinnande men bättre ork och nu är veckan redan slut och det är långledigt. I veckan har jag funnit en massa massa presenter och h´julklappar till folk och det ska bli så kul att gå och handla dom på fredag nästa vecka då lönen kommer igen (helt pank nu, men har ju inte precis sparat pengar denna månad!) Måste säga att det känns skönt att alla julklappar är färdiga (iaf i huvudet) så december blir nog helt ok med tanke på stress.
Igår fyllde pappa år och jag ringde och grattade honom. Måste säga att det stack i hjärtat då bror med familj, faster m familj och farbror mfl varit och gratulerat och ätit god mat och fika och myst  där, det hade jag också viljat! Jag längtar så jag håller på att dö till december då jag får åka hem till norrland och träffa alla däruppe!

Idag...ja idag...inget speciellt. Stannade på Kvadrat (köpcentrumet jag jobbar på) efter jobbet var klart...atle kom och så åt vi på macketjonkan. Sen åkte vi till ett annat köpcentrum (vi köpte noll och inget) men vi myste runt tillsammans.

Nu vankar atle omkring och vill spela tv-spel medan jag belägrar tvn med x-factor och senkveld. Jag har sagt att om han fixar tvn på övervåningen så hade han kunnat få spela hur mkt han ville, hehehe...
Nu började han städa ugnen istället, klockan 22.00 en fredag kväll....haha!

Idag har luleå svimmat, jag var på övervåningen men hon svimmade rätt framför atle! Han tog upp henne och hon var helt lealös, han dunkade henne lite i ryggen och skakade henne så vvaknade hon till liv igen. Stackaren. Och stackars Atle, han blev lite skakis...

Nu är det kvällen för mig... Snackes =)


Kommentarer
Postat av: kjelle

grattis grattis till lillknytet :)

önskar er all lycka..



kramkram

2010-10-25 @ 17:05:03
Postat av: Linda

Åh Kjelle!

TUSEN tack! =) KRAM

2010-10-25 @ 20:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0