Något hemskt

Imorgon är det dags för något hemskt. Jag ska till sjukhuset för att gå vidare i en utredning rörande en viss sak som en del gånger slutar olyckligt och en del gånger slutar bra. (detta har inget med bäjbirudi att göra, bäjbirudi i magen mår så fint så!)
Detta får mig att ha en viss panik känsla i kroppen. Har lyckats förtränga och "glömma" men nu ska det göras imorgon och då går det liksom inte att skjuta det ifrån sig längre.
Har inte så mycket mer att säga idag.
Jo, förresten, lilla bäjbirudi sparkade mig på handen imorse, så där så att det inte var något tvivel om det var en bubbla i magen eller om det var rudi. Det var kul =)

Nu ska jag sitta och sy lite, kanske om jag kan fokusera, och sen ska jag prova sova?

Hoppas att du lilla Camilla mår bra att lille cört kör på och kommer snart!

Ha Det!

Kommentarer
Postat av: Malin och tjejerna!

Dom öppnar klockan 07 men jag tror folk är där vid 06 säkert..Det är helt galet! Tyckte inte det var så farligt med folk inne under tiden vi var där, visst var det trångt men inte så att man gick på varandra. Man får lixom ställa sin vagn någonstans och beta igenom hyllorna för att sedan återvända! Lycka till idag och hoppas att allt slutade bra.

2010-10-26 @ 10:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0