norska

skulle skriva blogg hær idag tænkte jag, MEN det ids jag inte nær mannen har stællt in den på norska och jag inte vet hur man gør før att ændra och han ær før upptagen med sitt dataspel før att orka hjælpa mig. MORR!
Annars ær det helg och det ær SKØNT!
Jag har sålt min Parajumper jacka och sænt ivæg den idag så nær paketet ær framme i Oslo får jag pengarna på kontot och då går de direkt till en ny Parajumper jacka, det ÆR værldens skønaste jacka att ha!

Igår fick jag en glad surprise, en resa till LONDON om 19 dagar!! YEAJJ! Atles brors fru hade 2 biljetter som hon inte kunde anvænda så då fick vi dom! 25-28 november bær det ivæg, direkt från stavanger till London Heathrow, tada! Vilken underbar grejj! Ær så glad så glad =) Har aldrig varit dær men ska ju dit i Februari också!
Så...
viktiga datum før mig:
8 November: Ultraljud (den lill* SKA visa vad den har mellan benen!;)
10 November: Løn (men alla pengar skall gå till Lololololondon.)
25-28 November: L O N D O N
7-15 December:   L U L E Å
24 December: eh, ja, ni vet julafton och så =))
31 December: Nyår på Kvitsøy
Januari bladibla..massa jobb med reastart...
10 Februari: Min fødelsedag
11-14 Februari: L O N D O N (+Manchester med fotboll och allt vad det blir)
Massa fødelsedagar i mars + høggravid
13 April: Bæjbirudi ska komma =)

I allt detta ska jag hinna och fixa massa saker infør baby och tro mig, jag tror att tiden kommer gå ruskigt ruskigt fort innan næsta vår! Gah, hænger inte med!

Idag har vi bestællt en CD-spelare till Thea samt køpt ljudbøcker (ni vet -nær ni hør det hær ljudet *pling* då vet ni att det ær dags att byta blad...) så hon kan ligga och "læsa" sjælv då hon ska sova samt en Disney film, sen innan har vi  (læs jag) køpt vattenfærger, penslar och en låååång rulle att måla på. Blir sækert kul før henne.

Till ATle har jag køpt en NÆÆÆÆÆ, dær blev du nyfiken va Akilaki?? Hahaha, skulle aldrig skriva det hær! Sen har jag køpt en fin sak till min bror och hans fru (eller, varsinn då så klart) och till Anton och Martin har jag fixat lite grejjer och så har jag køpt till Atles bror och fru.
Personer jag/vi har kvar ær bægges førældrar, Atles syskonbarn...tror det var allt...humm? Ja.. men hælftan av klapparna ær avklarade och det ær NICE!

Idag ska jag ha tjejkvæll med mig sjælv och se på sådana dær tjejiga spøkprogram eller Let's dance och sy på mitt lapptæcke, det børjar bli fint nu!!

Det bæsta av allt denna vecka ær att kære Camilla æntligen fick sin efterlængtade dotter! Gratulerar!! Længtar tills jag får træffa er!!!

Åja, glømde skriva att jag har køpt ett par vældigt fina støvlar i veckan, torsdag tror jag det var, svindyra och det tog ont i børsen men...det ær en sådan dær klassisk damstøvel som ær ovanfør knæet, svart skinn och smal modell, SUPERFIN och skøn att gå i var den också! M a o kan jag ha den i många många år.



Æsch, nu har jag ju skrivit blogg iaf, hoppas att det inte blev før jobbigt att læsa med alla mærkliga bokstæver!
Ha en fin helg allihopa!
Kram

Kommentarer
Postat av: Malla

Shit darling, vilken superspännande tid du har framför dig!!!

2010-11-07 @ 19:58:57
URL: http://pachamalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0