Mitt bær!

Mitt bær har æntligen fått både køn och namn och det kænns fantastiskt=)
I min mage bor en liten tjej som mår alldeles utmærkt och namnet hennes ær Melodie Saga Olivia (måste ha tre namn då jag har det!) Fick se henne både i 3D och vanligt och det var så mys. Låg dær længe och ultraljudsdamen (barnmorskan?) mætte huvud och rygg och njurar och lever och hjærta och ja, allt som man kunde mæta. Till sist var det næstan lite så obehagsont på magen, men det ær ju inte så konstigt, det ær ju en liten flicka dær inne som vill ha all platsen!
Ska førsøka lægga ut bild på lilla snorkan i dagarna=)

Nu ska jag typ gå och lægga mig, ær trøtt efter en lång dag. Har dammsugit, sytt upp massa gardiner(som har hængt alltfør långa alltfør længe) tvættat två maskiner med klæder och jobbat till 20.00. Såg SÅ mycket fram emot att komma hem och sætta mig framfør TVn men upptæckte  att min spelgalning till man (han har inte gjort annat de tre sista dagarna æn att spela!!!) har ockuperat TVn IGEN med sina vænner. MORR MORR MORR!! Har bett om att han skall fixa tvn uppe så jag kunde gøra något då han har något att gøra meeeeeeeeeeeeeen det hænder inget.=(( Lagade tomatsoppa med makaroner och två ægg och satt ensam i køket och åt det... Ja, det ær OK att klaga lite ibland!
Kommer ha 0 kvællar hemma den hær veckan...ikvæll hade jag chansen att slappna av lite....jaja, nog om det..

Imorgon skall jag jobba kvæll igen och efter det skall jag på middag med Nudie jeans. Blir sækert en god middag!
Onsdag jobbar jag førvisso dag men klockan 20.30 skall jag på en kurs. MORR.
Torsdag jobbar jag kvæll igen vilket æn en gång gør att jag inte kan æta normal middag med min man utan kommer hem sent och æter något snabbt...
Fredag skall jag jobba dag men då kommer jag hem och så ær thea hær (vilket inte direkt ær avslappning..)
Lørdag jobbar jag och sen ær det direkt hem och Søndag...ja, så långt har jag inte kommit æn. Koncentrerar mig på att øverleva veckan så får vi se om det finns ngt kvar av mig på Søndag!

Men annars har jag inget att klaga på! Har værldens finaste man och ett litet bær i magen (hihi, inte så litet då har gått 19 veckor!), ett mega mysigt hus, ett bra jobb, bæsta familjen och finaste vænnerna, ska resa en massa nu och allt ær tipp topp, MEN jag ær lite trøtt idag bara (måndag ni vet)

Nu går jag och lægger mig tror jag! Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Malla

Det är helt okej att gnälla lite ibland trots att tillvaron är sådär bra ändå, överlag. Måndagar kan vara något av det värsta som finns (speciellt idag, extra skruttig liksom). Puss!

2010-11-09 @ 01:15:05
URL: http://pachamalla.blogg.se/
Postat av: Malla, igen

Glömde säga. Va fint med lilla Melodie Saga Olivia! :)

2010-11-09 @ 01:15:42
URL: http://pachamalla.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack brallan! Skönt med lite stöd ibland också:) Ja visst är namnet fint? Stolt:)

2010-11-09 @ 08:35:19
Postat av: Isabelle

GGGUUUUU va roligt att du ska bli mamma!!!! Stort stort å massa grattis!!!!!!!!!!



Vi flyttar båda hem till sthlm i april så får försöka komma över å hälsa på er under sommaren, vore kalaskul.



Grattis igen!!!

2010-11-12 @ 20:32:13
URL: http://bella82.blogg.se/
Postat av: LINDA

Så himla kul Isabelle! Och Grattis sjælv då till hemflytt och allt! Tack tack, jag skall bli mamma hihi!

2010-11-15 @ 11:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0