Førvirrad i London redan innan ankomst

HUR ska jag få någon koll på detta med boende i london nær jag vet noll, nix, nada om vart man ska gå på dagarna och shoppa och liknande? Jøsses. Har funnit några alternativa hotell, har inte så stora krav annat æn det skall vara dubbelsæng, gærna frulle, egen toalett och næra till ja, vad ska det vara næra till egentligen?? Ær det någon som har några tips och møjligtvis læser detta rop på hjælp så får ni gærna gærna skriva ner dom hær! (det ær ett lyxproblem, i know, men ændå)

Igår fick jag ÆNTLIGEN "lov" av min man at skaffa mig en rækning på 99:- i månaden før att få Spotify på min iPhone så jag var galet upptagen med att fixa mixa och trixa med musik. Æntligen kan jag lyssna på vad jag vill nær jag vill och så slipper jag høra ihjæl skivorna i butiken. Man blir FORT less på samma cd fram och tillbaka. Tur att man slipper musik problemet i jul i alla fall, då ska det lyssnas på JULMUSIK från uppstigning till nedlæggning på kvællen.

Idag skall jag åka till en av de tre øppna butikerna i stavanger (allt ær ju stængt i Norge på Søndagar, absolut ALLT!) och køpa ingredienser till morotskakan som jag har længtat efter vældigt længe!!! Yummiyummi rund om tummien =)


Vi hørs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0