faktiskt extremt upptagen med allt!

Det är inte lätt att försöka hinna med allt på samma gång...pjuff...
Jobbar massor, inreder och köper julsaker (det är lite mer pynt som skall till för att fylla huset än lägenheten), gråter massor för att jag har sålt min fyrbenta ögonsten bästa vän och den som aldrig aldrig var sur på mig oavsett vad jag gjorde... Sålde henne iallafall till en familj i samma stad så jag kan få vara barnvakt åt henne då de är ute och reser. Det är väldigt märkligt hur mycket ett djur kan betyda för en! Riktig kärlek är det! Men...det kommer ju en annan kärlek så småningom=)
Inatt hade lilla bäjbirudi disco i magen..H*n gick från några otydliga rörelser och funderingar om det var sparkar och vändnibngar till att VERKLIGEN visa att h*n är där inne. Inte för att jag tvivlar då magen står ut som ett litet klot redan...(enligt atle är den ju fortfarande för liten men NU kommer den! Har inga BHar som passar heller haha, herregud...idag skulle jag ta mig tid att köpa en ny men den rann ifrån mig som vanligt. Innan jobbet idag så sydde jag upp två par gardiner (till hallen)  och var in till stan för att lämna igen de filmer vi lånat på biblioteket. På vögen till bilen snippade jag in på en butik som heter Olala och där hade dom ett par SÅ fina skor...uff...1499...får fundera på dom ett tag...de var i vitt skinn och påminde om en sådan sko som barn har, en typ allväders sko eller boot eller vad man vill kalla den. Sen var det dags för jobbing kl 13.00-20. Innan jag började sprang jag in på Coop för att köpa mig fruost/lunch but NO, upptäckte linda...i kassan med alla varor på bandet ser hon att kortet inte är med. Åh vad rligt. Lisa ryckte ut och betalade för m ig... Tack!
Sen ringer jag mannen och ber honom överföra pengar till mitt andra kort vilket han gör. Så går jag ner för att handla middag lite senare men i kassan går inte köpet igenom...SUCK, går till en bankomat och den SLUKAR mitt kort, rätt upp och ner!!! MORR! Ska slå banken imorgon=)
Det var mycket folk som var köpsugna idag och vi fick en fin fin summa på kassan, riktig lördags summa! Tyvärr så innebar ju det att det gick trögt och långsamt att stänga och komma sig hem...men nu sitter jag vid spisen och passar på min tomtegröt som jag håller på att koka åt mig själv då atle är på Cafe med alla sina barndomsvänner. (Mysigt, det skulle jag också vilja göra!). Glömde jag säga det att jag köpte en klänning idag, en som visar magen hihi =) En klänning från Timo, helt underbar i tyget och gammaldags rosa..fin fin =)

Förra fredagen var jag förresten och köpte en sträckmärkeskräm...köpte den från Biotherm och den känns väldigt go! På måndag är det ultraljud igen och då kanske kanske vi får se om det är en liten hon eller han =)

Nu är det snart mat och jag läääängtar=)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Malin och tjejerna!

Haha det där med inga bhar som passar det känner jag igen. vänta bara tills sen..efter barnen..jösses dom hänger ner vid knäna och väller ut ur behåarna! Njut av dina stora fasta tuttar medans du kan;). Så spännande att få veta könet, hoppas h*n vill visa er!

2010-11-02 @ 22:39:24
Postat av: Camilla

Håller med slutar med att man har en bh i alla storlekar:D

Det är ju så mysigt när man börjar känna av det lilla livet! Älskade framförallt kvällarna när jag skulle sova! Låter som att jag inte har kvar den, men JO det har jag. Har ju dock blivit så van nu så jag glömt bort hur det är att inte ha en vilding i maggen. Längtar tills jag får se dig och fin magen!

kram!

2010-11-03 @ 13:25:18
URL: http://skrivetavcam.blogg.se/
Postat av: Camilla

Glömde säga att jag peppar som en galning inför julpynt jag med!! ;)

2010-11-03 @ 13:26:31
Postat av: Linda

Hihi, ja, det är mys =)

Dyrt medmassa bhar då!



Nu har du ingen magelängre camsan=)

2010-11-05 @ 22:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0