Så bär det av till stockholm!

Idag har jag haft en låååång dag på jobb. Sjukanmälningar och INGEN personal gjorde så att jag fick jobba från 09.00 till natten. Nåja, det kändes så men jag var hemma runt 19-tiden. Trött. Nu har vi ätit krabba och jag myser i soffan på terrassen med ett glas bubblor. Imorgon ska jag jobba igen sen bär det av direkt mot stockholm i atles lastbil för att hämta Lisa med möbler. Ja, jag ska köra lastbil, eh, ja, vi får se huir det går. Bra hoppas vi allihopa =)

Har egentligen inget att skriva...men jag längtar tills Lisa är här!!

Har gjort schemat för första veckan i augusti och min framtid är mörk. Jag ska jobba dygnet runt i en vecka så att andra kan få semester (utan att jag får det). Jag har inte ens extra betalt för övertid eller OB iom att jag går på fast lön. Jag längtar tills den veckan är slut!!!

I lägenheten har jag lyckats städa ur badet och köket nu är det egentligen bara att tömma den helt och ta fönster och golv så är vi där med ca 2,5 miljoner mindre i lån. Nja, men nästan iaf.

Nu ska jag ägna mig åt att njuta denna sommarkväll med min lilla hund som envisas med att slicka mig på handen , därav en del fel i stavningen haha.

Åh, glömde säga att en dag i veckan när jag kom hem från jobb så hade A målat om hela köket, putsat och oljat bänkarna och gjort det SÅ fint! Tack snutte!

Nej, nu åter till solen och sommaren. Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gu va härligt att du kommit igång med bloggandet igen så man får veta vad du har för dig där uppe i kylan =) Massa varma kramar

2010-08-05 @ 16:33:04
URL: http://bella82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0