mutter

muttrar och suttrar lite över det här med att faktiskt behöva "fråga" om man vill ha något. I över ett år har jag velat ha ett par stövlar och hade nu ikväll bestämt mig för att ta mig råd och köpa dom pluss ett par byxor. Nämner det för mannen och får blankt NEJ. Vet inte vad jag ska göra...morrmorrmorr. Om man har velat ha ngt lääänge...borde man inte få köpa det då? Han har säkert rätt i att jag inte BEHÖVER dom, men jag VILL JU HA! Vad är då det viktigaste, enligt mig är det ju förstås att köpa skorna i och med att det inte är ett infall utan ngt jag sett på under lång tid och verkligen verkligen verkligen vill haaaaaaaaa. =(

Idag har jag varit på jobb men är helt dåsig av antibiotikan. Lyckades dock göra om i en av avdelningarna i butiken då reavarorna låg lite glest och det är massa som ligger på lager och väntar på att få komma fram. Hösten har anlänt till butiken gott folk. Det dröjer inte länge innan det är småkyligt ute och det utan att jag varken badat eller hunnit få med mig att det är/har varit sommar.
Tycker inte den där värmen infinner sig och jag har knappt haft sommarkläder på en enda gång... ja, kläderna är ljusa i färgen, men ändå är det  långbyxor och liknande som döljer vita ben och armar..
Skulle jobbat till 16 idag men var helt enkelt tvungen att ge upp strax efter klockan 15 då jag helt enkelt inte hade något kvar att ge och vi var tre stycken i butiken och i stort sett inget folk...

När jag kom hem gick jag och la mig och sov till 21.30...provade se Sherlock Holmes men somnade just innan slutet och därmed var måndagen i stort sett överstökad. Tisdag, Onsdag och torsdag kvar nu så är jag ledig heeela fre,lör,sön o måndag och jag har inga planer alls på nåot som hellst.




Nåja, nu ska jag väl gå och sova igen, hunden snarkar vid mina fötter och mannen på övervåningen...dags för mig att göra detsamma.

Sov gott i världen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! jag har inte din adress men ni är bjudna på dop 31 juli..är väl såklart för sen med inbjudningen d blir lätt så med 2 små barn. Inte mycket tid över..Hoppas du har det bra!

2010-07-13 @ 00:15:35
Postat av: Linda

Tack för den inviten, men måste nog dessvärre tacka nej =( Krävs lite planering med jobb som kom lite fort på...beklagar, hade GÄRNA varit där!!! Kram

2010-07-13 @ 20:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0