lördag yuppyupp

Sitter här på min terrass i mina fina trädgårdsmöbler och njuter sommar och stillhet. Har ett glas champagne på bordet och alors on danse i högtalarna. Underbart. Har just hostat en mycket lyckad middag för Atles föräldrar med god mat och egen bakade godsaker till efterrätt. Är ganska trött efter e n lång vecka med sena nätter (har gjort klart soffgruppen och jobbat massor). Tycker att det är välförtjänt att sitta här och njuta. Atle är och hämtar lite folk som mer eller mindre inviterat sig själv ikväll, men det är bara kul.

Har varit på Legevakten idag då jag i ett par dagar känt något bekant i de nedre regionerna =O haha, inget farligare än urinvägsinfektion, men ACK så otrevligt och ont! Fick en härlig penicillin kur som skall startas imorgon. Underbart...

Hunden har varit HELT omöjlig idag, bara varit i hundratio hela  tiden, så dessvärre har jag satt in henne i buren (som aldrig annars används..., men jag behövde lite ro ett par minuter ikväll. Det är väl lov att göra så ibland, en gång ibland skall man tänka på sig själv i första hand. Ouioui.

Alors on danse är btw den bästa sången just nu, samt we no speak americano =))

Nej folkens, nu får ni har en trevlig kväll så skrives vi mer en annan dag

Pussen och kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0