v 26

Nu har vi alltså skenat in i vecka 26 och hær kommer en magbild. Jag ær inte helt øverens med kameran ænnu, det var inte alls lætt att hålla på med den alltså, men nær jag kan den då ska det bli bra!

Framifrån idag =)

From the sida. Nu børjar det verkligen ske saker!

Jag ær lite halvmongo så jag vet faktiskt inte hur man får av den automatiska blixten (den ploppar upp æven på de manuella instællningarna!) HELP!


Bild från gårdagens tur. Winterwonderland Stavanger.

Hær gick vi øver isen...

Kallt var det o ingen møssa hade hon! FY!

Hær ær gatan dær jag bor =)





Idag har jag varit på jobbet och just innan jobbet så åkte vi till Barnens hus och køpte en sådan dær safe sak till bilen så att inte bilbæltet ska krossa lilla magen OM det skulle hænda något.

Det rekommenderas att man egentligen skall ha den så tidigt som møjligt men den var iaf skøn att ha på sig nu då magen faktiskt ær dær! Lite krånglig då jag glømmer den då jag ska ut ur bilen, men annars kanon!

Køpte æven en nappflaska från Avent (en av hundra som skall inhandlas antar jag, men positivt med Avent ær ju att allt inom den serien passar till allt och æven till den kommande brøstpumpen). Så køpte vi 10st "trasor" att tvætta babyn med och en gasklut som det heter på norska. Så køpte vi æven A-kræm som man ska smørja in baby med (men det vet ju alla ni mina vænner redan iaf, men jag har lært mig det nu =P)

Nu har Atle kopplat upp oss på nætet så nu måste jag spela lite mer Buzz.

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: camilla

Ja nu börjar det hända grejjer! Fin du är!! Och grymt en en bra kamera! Önskar att jag hade en me.

2010-12-29 @ 10:03:33
Postat av: Linda

Ja kameran är fantastisk fast det är svårt o få till bilderna men övning ger ju färdighet:). Tack Camilla, känner mig rund o go:)

2010-12-29 @ 12:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0