helg

Det sitter en ring på mitt finger som vittnar om evighet. Jag har lovat mitt hjärta till en man för resten av mitt liv. Den ringen kommer aldrig tas av utan är där för världen att beskåda. För mig att kika ner på som en påminnelse om att min man är där, även om jag inte kan se han just nu, så är han där en plats, tänker på mig. Jag är aldrig ensam för jag har honom och han är aldrig ensam för han har mig.
Att älska någon så högt att det gör ont....att sakna någon så man önskar att varje minut i livet kunde upplevas tillsammans, det är kärlek och det är det jag känner för min Atle.

Nu är det ut med lullan, städing och jobbing, sen kommer lisa =D

Dagens outfit:ljusa jeans, cons, blåvitrandig body och en beige cardigan.

Tata!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Grattis som fan!!!

Är så glad för er skull! Hoppas på att kunna komma å hälsa på er inom en överskådlig framtid. Fram till dess är ni välkomna till Portugalien ;-)

2010-04-25 @ 20:44:09
URL: http://bella82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0