Enligt önskemål =)

Enligt önskemål från fjärran vänner skall jag nu inviga min aldelles egna blogg sida. Ja linda, välkommen in i 2000-talet.
Har precis anlänt tillbaka till Norge igen efter en fin påskvecka hemma i Sverige bland nära och kära. Är ganska så nöjd över de möten jag hann med, men såklart, jag önskar att jag hade haft mer tid och mer pengar för att tillbringa all den tid som kunde vara möjligt med er som är så nära, men ändå så långt borta.

Idag klev mannen och jag upp tidigt för att göra klart för fotografen som skulle komma klockan 08.00 för att fota lägenheten som skall säljas. Tiden gick och 08.45 kom han...då skulle jag vara på jobbet om 15 minuter. Jaja, allt gick fint och på måndag ska vi ha visning. Är nervös att vi inte ska få så mycket som vi vill för lägenheten, menmen. Det ligger inte  i våra händer nu. Lägenheten är tipp topp och den som får den kan skatta sig lycklig =)

Jobbet var inte särskillt spännande idag, mycket att göra och så fastnade jag i trafiken på vägen hem...morr.
Väl hemma var jag så hungrig men jag ville inte ha skräpmat utan vi bestämde oss för att laga fisk och potatis. När fisken nästan var klar och potatisarna fortfarande inte kokat upp ens så ombestämde vi oss till pulvermos, ja det är faktiskt ganska gott i Norge, men moset misslyckades haha! Sen så upptäckte vi att fisken inte var genomstekt och det blev mycket besvikna miner i huset Lundmark/Holgersen. Det blev Grandiosa. Haha, skräpmatens skräpmat....
Jaja.
Nu har vi gått en tur med Luleå i det fantastiska vårvädret och i helgen har de lovat 17-20 varmgrader! JEAYY! Dessutom så ska vi ta en minishoppingtur på fredag =))

Nu vankas natten.

Nattinatti=)


Kommentarer
Postat av: miafia

17-20 grader? bor du fortfarande utomlands?? I oslo har vi härliga 5 plusisar!

Puss finaste

2010-04-08 @ 08:37:47
Postat av: Isabelle

HUR kan man på riktigt misslyckas med pulvermos??? Linda Linda... Sjukt kul att du försöker dig på en blogg iaf! Saknar dig i den blå världen, som fan!

2010-04-08 @ 11:21:52
URL: http://bella82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0